Litery 3d jako wyróżnik w świecie reklamy

Reklama zewnętrza jest naszym towarzyszem już od wielu lat. Reklamodawcy wykorzystują ją w wielu celach, które można szeroko określić jako cele reklamowe, brandingowe oraz informacyjne. Sama reklama zewnętrzna posiada duże spektrum rozwiązań, spośród których firmy oraz ich agencje wybierają te, które będą miały najlepszy efekt. Coraz częściej jednym z wyborów litery tworzone w trój-wymiarze (3d).

Podświetlane litery 3d skutecznie skupiają uwagę potencjalnych klientów przez co ta forma reklamy zyskuje na popularności. Dużym plusem tego typu liter reklamowych jest wykonanie z takich materiałów, które pozwalają na korzystanie z liter przez cały rok, w wewnątrz budynku jak i na zewnątrz, niezależnie od warunków atmosferycznych.

Litery 3d można produkować w każdym, nawet bardzo skomplikowanym kształcie. Z tego powodu też wiele zleceń na produkty tej technologii to produkcja logotypów i pozostałych form graficznych odpowiedzialnych za identyfikację wizualną firmy.

 

Najczęściej do produkcji wykorzystuję się Plexi, dzięki czemu materiał przepuszcza światło. Odpowiednio przygotowany materiał jest następnie składany lub sklejany. Przepuszczalność światła pozwala na wykorzystywanie tego typu produktów również po zmierzchu. Litery lub logotypy tego typu mogą świecić frontem, lub tzw. aurą, świecące z tyłu, lub mogą świecić swym obrysem. Nieskończone możliwości kolorystyczne i ciekawe formy podświetlenia sprawiają, że litery 3d są wyborem wielu firm.

Litery mogą być duże, jak również montowane na zewnątrz, na dachach, elewacjach itd., dlatego mogą być widoczne nawet z bardzo dużych odległości. Do podświetlenia najczęściej wykorzystuje się długotrwałe i energooszczędne diody LED.

Ze względu na dużą różnorodność form reklamy zewnętrznej, jej wybór nie należy do najprostszych. Dobra agencja reklamowa powinna służyć radą nie tylko co do wyboru lokalizacji, lecz również co do sposobu reklamowania firmy w tzw. outdoorze i wspierać klienta od strategii i koncepcji, aż do końcowego etapu, czyli montażu. Nowości są codziennością w tej branży, dlatego agencja reklamowa powinna móc zaoferować najnowsze nowinki technologiczne.

Materiał partnera zewnętrznego

 

Komentarze (0)

marketingbusiness.pl

Witamy na marketingbusiness.pl! Sprawdź nasze publikacje i dowiedz się więcej na temat marketingu / HR czy technologii, sprawdź także najnowsze wiadomości oraz sytuacje na rynkach, a także dowiedz się jak lepiej poprowadzić swoją firmę i karierę. Zapraszamy!

innowacja@marketingbusiness.pl

Galeria