Zlecając druk ulotek profesjonalnej drukarni, dokładamy wielu starań, by zawarta w niej treść oraz odpowiednia grafika przyniosły oczekiwane efekty promocyjne. Zależy nam głównie na tym, by dzięki niej zwiększyć ilość klientów, a tym samym pomnożyć przychody firmy. Projektując ulotkę pod względem grafiki i treści, warto skorzystać z rad przygotowanych przez specjalistów pracujących w drukarni cyfrowej JKB Print.
4 proste kroki do stworzenia idealnej ulotki firmowej
1. Twórz ulotkę w sposób marketingowy
Zastanów się, jakie informacje warto zawrzeć w ulotce. Pomyśl nad jakimś hasłem reklamowym lub śmieszną grafiką, która nie pozwoli zapomnieć o twojej firmie.
2. Daj odbiorcy coś więcej niż tylko reklamę
Istnieją sposoby, które ograniczają ryzyko wyrzucenia ulotki do kosza, co niestety ma miejsce w niektórych przypadkach. Tak się dzieje przede wszystkim wtedy, gdy osoba zlecająca druk ulotki traktuje ją tylko jako reklamę. W ulotce powinno się znaleźć coś jeszcze – realne korzyści dla klienta. Może to być mapka ułatwiająca dotarcie do twojej firmy lub np. hasło informujące, że przychodząc z tą ulotką do siedziby przedsiębiorstwa można liczyć na 15% zniżki. Dowiedź się więcej o formie reklamy jaką jest ulotka na stronie https://www.jkbprint.pl/ulotki
3. Nie zapomnij o najważniejszych informacjach
Choć może się to wydawać zaskakujące, to w naszej praktyce spotkaliśmy się z wieloma takimi sytuacjami, w których właściciel firmy przynosił do nas projekt ulotki, niezawierający podstawowych danych teleadresowych. Nie wynikało to z zaniedbania, a ze zwykłego przeoczenia. Na szczęście nam udało się to w porę zauważyć. Wielu naszych klientów tak bardzo angażuje się w ułożenie odpowiedniej treści właściwej ulotki i wybranie najciekawszej grafiki, że zapomina o prozaicznych informacjach, jak nazwa firmy, adres i telefon kontaktowy.
4. Zwróć uwagę na ogólny wygląd ulotki
Pomyśl, czy zawarta w niej treść jest czytelna, czy słowa nie są stłamszone mocną grafiką, czy jest w niej coś, co przykuwa uwagę odbiorcy. W razie potrzeby dokonaj korekty, zmieniając na przykład położenie danych adresowych, czy uwypuklając hasło reklamowe.
Bez względu na to, czy właśnie projektujesz ulotki składane, klasyczne czy foldery reklamowe, to pamiętaj o czterech powyższych radach. W ten sposób możesz sobie zagwarantować, że twoja ulotka przyniesie oczekiwane efekty reklamowe.
Artykuł sponsorowany
Komentarze (0)