Kreatywne sposoby reklamy - druk na balonach lateksowych

Reklama jest dźwignią handlu - o tym stwierdzeniu napisano niezliczone ilości akademickich rozprawek, artykułów w czasopismach branżowych i książek. Wszyscy wiemy, że warto zaistnieć w mediach, warto mieć rozpoznawalną markę. Nie każdy jednak wie, jak niewiele trzeba by mówiono o nas pozytywnie bez sporych nakładów finansowych. Oszczędne i precyzyjnie dopasowane formy reklamowania się w lokalnym kolorycie społecznym nie są skazane na porażkę, a ich rosnąca popularność świadczy o skuteczności.

Druk na balonach lateksowych, przeprowadzany przez firmę Grupa LuxPol, to jeden z najefektowniejszych sposobów na pozytywnie kojarzącą się reklamę. Przede wszystkim ze względu na... balony! Każdy z nas je uwielbia, niezależnie od wieku. Balony sprawdzają się najlepiej na imprezach plenerowych lub okolicznościowych wydarzeniach, takich jak premiera nowego filmu na festiwalu czy otwarcie nowego sklepu. Balony rozdawane dzieciom przypominają ich rodzicom o danej marce, co przyczynia się do rozpoznawalności, a w konsekwencji - zwiększeniu zasięgu oraz zysku. Grupa LuxPol w swojej ofercie ma również balony foliowe, a także całą gamę innych nośników reklamy - flagi, maszty, balony pneumatyczne. 

Zaletami balonów są: wysoka precyzja wykonania, długi czas utrzymania się w nich powietrza oraz jakość aplikacji. Druk na balonach lateksowych w niezmienionej formie wytrzymuje całe lata intensywnego użytkowania. Tak długi okres jest oczywiście niepotrzebny, lecz obrazuje on świetny poziom reprezentowany przez balony. Typ nadruku można wybrać spośród dwóch metod - sitodruku i CMYK. Balony wytwarzane są w różnych rozmiarach, zaś różnica pomiędzy najmniejszymi sitodrukowanymi - 25 centymetrów średnicy - a największymi - 90 centymetrów średnicy - obrazuje, jak elastycznie można operować tym środkiem reklamy. Druk na balonach lateksowych w przypadku wyboru tej drugiej opcji (CMYK) waha się od 25 centymetrów do 35 centymetrów. Jaka jest różnica pomiędzy sitodrukiem a CMYK? Druk na balonach lateksowych metodą sitodruku umożliwia wybór do 8 kolorów, sprawdza się więc idealnie w przypadku logotypu lub napisów. Możliwe jest stworzenie większego rozmiaru balonów, zaś pole zadruku jest obszarem wynoszącym 10-15 centymetrów. CMYK to zaś zadruk 80% powierzchni balona, jednak mniejszego rozmiaru - największa średnica balona wynosi w tym wypadku 35 centymetrów. Zaletą jest pełna paleta kolorów, a więc to, co wydrukować można na kartce papieru w zwykłej drukarce biurowej, można wydrukować metodą CMYK na balonie.

Artykuł sponsorowany

Komentarze (0)

marketingbusiness.pl

Witamy na marketingbusiness.pl! Sprawdź nasze publikacje i dowiedz się więcej na temat marketingu / HR czy technologii, sprawdź także najnowsze wiadomości oraz sytuacje na rynkach, a także dowiedz się jak lepiej poprowadzić swoją firmę i karierę. Zapraszamy!

innowacja@marketingbusiness.pl

Galeria