Skuteczna reklama zewnętrzna - parę słów o flagach reklamowych

Promując Twoją markę, nie ograniczaj się jedynie do działań w Internecie. Spraw, aby miała szansę wzbudzić zaciekawienie, również w ludziach postronnych, którzy zetkną się z Twoją reklamą na jakimś wydarzeniu (może to być konferencja, targi koncert czy impreza sportowa), czy po prostu przechodząc obok siedziby firmy. Warto będzie zaopatrzyć się w odpowiednie nośniki reklamowe, które zawiadomią o istnieniu Twojego brandu.

Znakomicie sprawdzają się flagi reklamowe z nadrukiem.

W tym artykule przyjrzymy się im bliżej - zaprezentujemy, dlaczego ta forma reklamy jest bardzo skuteczna, oraz na co należy zwrócić uwagę przy jej wyborze.

Niech Twoja reklama będzie widoczna już z daleka

Akurat w reklamie zewnętrznej, często jest tak, że rozmiar ma znaczenie. Duża powierzchnia nośnika to idealna przestrzeń reklamowa. Wysoka na kilka metrów, flaga z logo, hasłem i barwami marki jest doskonale widoczna nawet z dużych odległości i będzie wysyłać do wszystkich klarowny komunikat "tu jesteśmy!".

Dlatego, jest to artykuł reklamowy, w który warto zaopatrzyć się, dysponując stacjonarną siedzibą firmy i ustawić nieopodal wejścia, bądź zabierać ze sobą na targi branżowe, czy inne wydarzenia, na których masz w planach szerzyć świadomość na temat Twojego brandu.

Dzięki dobraniu do niego innych elementów takich jak namiot reklamowy, parasol z logo, stosowne wyposażenie (czy wiedziałeś, że stolik czy wygodne siedziska również możesz opatrzyć swoim nadrukiem?) uzyskasz stoisko firmowe, które zdecydowanie wyróżnia się spośród innych!

flagi reklamowe z nadrukiem

Flagi reklamowe z nadrukiem logo

Tego typu artykuły reklamowe, dostępne są w kilku rozmiarach. Największe z nich mogą osiągać nawet 4 metry wysokości!  Co wiecej, flagi mogą przybierać różne formy. Może być to flaga w klasycznym wydaniu (Winder) bądź w kształcie łezki (Drop).

Jeżeli zależy Ci na całkiem personalizowanym kształcie flagi, najlepiej zwrócić się z zapytaniem i wstępnym projektem do producenta. Oceni on, czy jest to możliwe do wykonania, zaproponuje ewentualne ulepszenia. Efektem takiej współpracy będzie personalizowana flaga reklamowa, inna niż wszystkie!

Nie bój się pytać - wielu producentów jest otwartych na realizację oryginalnych pomysłów swoich klientów.

Przede wszystkim solidność i trwałość

Artykuły reklamowe, którymi się promujesz, to swojego rodzaju przedłużenie Twojej marki. Powinny się należycie prezentować. Logo prezentowane na pobrudzonej, obszarpanej fladze, która doznała uszczerbku w trakcie konfrontacji z pogodą, to słaba reklama!

Dlatego też dobierając flagi reklamowe z nadrukiem, zainwestuj w jakość. Istotna będzie nie tylko wytrzymałość samego masztu, ale również rodzaj tkaniny oraz typ druku. Kolory powinny być trwałe i maksymalnie odporne na czynniki atmosferyczne i blaknięcie. Dobrze, aby nadruk przebijał, dzięki czemu reklama będzie widoczna z każdej strony flagi.

Flagi od sprawdzonych producentów, są lekkie i łatwe w montażu. Raz na jakiś czas, flagę należy zdjąć i wyprać, aby ją odświeżyć. Nie zapomnij o dobraniu odpowiedniej podstawy do flagi.

Artykuł sponsorowany

Komentarze (0)

marketingbusiness.pl

Witamy na marketingbusiness.pl! Sprawdź nasze publikacje i dowiedz się więcej na temat marketingu / HR czy technologii, sprawdź także najnowsze wiadomości oraz sytuacje na rynkach, a także dowiedz się jak lepiej poprowadzić swoją firmę i karierę. Zapraszamy!

innowacja@marketingbusiness.pl

Galeria