Wielu małych przedsiębiorców prowadzących swoje firmy lokalnie uważa, że nie potrzebują oni ani strony internetowej, ani usługi jej pozycjonowania, ponieważ większość ich klientów pochodzi z bliskiej okolicy. Ten podstawowy błąd myślenia sprawia, że ograniczają oni sobie możliwość pozyskania nowych klientów już z osiedli położnych obok, a co dopiero z drugiej części miasta. Jak może im pomóc dobrze wypozycjonowana strona internetowa i jak duże znaczenie ma dziś ona dla zysków w biznesie?
Pozycjonowanie lokalne - ważne zalety
Na początek warto wiedzieć, że pozycjonowanie lokalne wykonane przez specjalistów w tej dziedzinie może przyczynić się do zwielokrotnienia zysków firmy i doprowadzić do jej nierzadko przełomowego rozwoju. Po pierwsze, ludzie szukają dzisiaj informacji o firmach, produktach i usługach głównie w internecie. Nikt już nie pamięta czym były książki telefoniczne, a jeśli szukamy konkretnego produktu w okolicy - wcale nie musimy znać na pamięć topografii miasta, ani kojarzyć przy jakiej ulicy mieści się jaka firma. I tu na plan pierwszy wysuwa się internet.
Klient sprawdzając w wyszukiwarce oferty na potrzebne mu produkty czy usługi powinien wśród nich znaleźć firmę lokalnego przedsiębiorcy. O ile oczywiście posiada on stronę www i zadbał o jej pozycjonowanie. I tu okazuje się, że na 5 sklepów sprzedających np.: akumulatory w mieście X, tylko jeden zatrudnił specjalistów od pozycjonowania lokalnego jak np.: https://www.pozycjonowanieibif.pl/ i tylko on rozwija się naprawdę mocno! Nowi klienci pukają bowiem do tych drzwi, które podpowiedział im internet.
Jak zacząć pozycjonować firmową stronę w regionie?
Rozpoczęcie lokalnego pozycjonowania firmowej strony internetowej, jej wizytówki lub sklepu najlepiej zacząć od podstaw. Pierwszą rzeczą, jest więc utworzenie witryny, która będzie pozycjonowana, a następnie wybranie firmy czy agencji SEO, która zajmie się technikaliami. Tu warto wiedzieć, ze samo pozycjonowanie regionalne, jest prostsze niż globalne, ale również wymagać będzie czasu i odpowiednich działań. Proces ten nie jest rzeczą jednorazową, którą wykonuje się np w trzy miesiące, a potem można go zarzucić, ponieważ konkurencja nie śpi i wzrost świadomości przedsiębiorców lokalnych sprawia, że coraz większa ich liczba chce się na dane hasła wybić w Google. Wyprzedzenie konkurencji możliwe będzie dzięki dobraniu do pozycjonowania odpowiednio doświadczonej firmy, która świetnie orientuje się w zasadach algorytmu Google i z której wsparciem stałe zwiększanie widoczności firmy w wynikach wyszukiwania będzie owocowało wzrostem jej pozycji i wzrostem klientów.
Komentarze (0)