Neon – skuteczna reklama w dobrym stylu

Reklama zewnętrzna jest najlepszym sposobem promocji przedsiębiorstw o lokalnym zasięgu działania. Sklepy stacjonarne, puby, kawiarnie i restauracje, hotele, a także rozmaite salony usługowe powinny przyciągać klientów prosto z ulicy. Dobór odpowiedniego nośnika takiej reklamy nie jest łatwy, zwłaszcza zważywszy na ilość i różnorodność banerów istniejących już w przestrzeni miejskiej.

Aby wyróżnić się z tłumu firm, reklamujących się na ulicach miast, trzeba się mocno wysilić – mówi specjalista z pracowni LogArt. Zwykły szyld czy baner to rozwiązania zdecydowanie niewystarczające, zwłaszcza w sytuacji, gdy lokal ma naprawdę dobrą lokalizację, czyli blisko centrum miasta. Paradoksalnie, właśnie w takich miejscach najłatwiej zginąć w natłoku reklam konkurencji.

Neon  - elektryzujące przyciąganie

Neony uliczne mogą pochwalić się długą i piękną historią. Swój złoty okres przeżywały w latach 60. i 70. ubiegłego wieku, a najpiękniejsze z nich w dalszym ciągu  zachwycają przechodniów, spacerujących ulicami Warszawy i innych dużych miast w Polsce. Fakt, że niewiele współcześnie działających firm sięga po to rozwiązanie dziwi, ale jednocześnie stwarza duże możliwości dla tych przedsiębiorców, którym zależy na oryginalności.

Najważniejszą cechą reklam neonowych jest to, że świecą i to w różnych kolorach. A to oznacza, że twoja reklama będzie widoczna również po zmierzchu. To bardzo ważne, zwłaszcza dla lokali gastronomicznych i rozrywkowych, które działają przede wszystkim w godzinach wieczornych i nocnych.

Świecący neon nieuchronnie przyciąga wzrok wszystkich znajdujących się w jego okolicy osób, intryguje i znacznie zwiększa szanse na to, że potencjalny klient przekroczy próg właśnie twojej firmy.

Jak działa neon?

Neon zbudowany jest z cienkich rurek szklanych, które można formować w dowolne kształty – najczęściej litery, ale nie tylko. Wnętrze rurki wypełnia mieszanka gazów, w których podczas pracy neonu dochodzi do wyładowań elektrycznych. Aby doszło do tej reakcji niezbędne jest zewnętrzne źródło zasilania, najczęściej zasilacz lub transformator.

Jak już wspomnieliśmy, neony reklamowe mogą świecić na różne kolory. Barwa światła emitowanego przez neon zależy od składu gazu wypełniającego rurkę, rodzaju luminoforu (proszku, pokrywającego wnętrze rurki) oraz typu szkła, z którego zbudowany jest neon. Obecnie oprócz zwykłego szkła transparentnego stosuje się również szkło barwione w masie. Takie rozwiązanie sprawia, że neon zachowuje barwę również po zgaszeniu i przyciąga uwagę także w ciągu dnia.

Współcześnie produkowane neony reklamowe charakteryzują się nie tylko oryginalnym pięknem, ale też doskonałą trwałością. Wysokiej jakości szkło oraz nowoczesne technologie wykorzystywane przy tworzeniu neonów gwarantują świetną odporność na oddziaływanie czynników zewnętrznych i uszkodzenia mechaniczne. Jeśli więc szukasz idealnej formy reklamy zewnętrznej dla klubu, restauracji, salonu urody, albo motelu lub stacji benzynowej – neon jest propozycją właśnie dla ciebie.

 

Materiał zewnętrzny

Komentarze (0)

marketingbusiness.pl

Witamy na marketingbusiness.pl! Sprawdź nasze publikacje i dowiedz się więcej na temat marketingu / HR czy technologii, sprawdź także najnowsze wiadomości oraz sytuacje na rynkach, a także dowiedz się jak lepiej poprowadzić swoją firmę i karierę. Zapraszamy!

innowacja@marketingbusiness.pl

Galeria