Kolekcja Geo marki AMBITION w Carrefour nawet z 50% rabatem

Ruszyła atrakcyjna promocja pod hasłem „W kolorach ziemi”. Wystarczy do 10.01.2017 roku wydać 50 zł na zakupy w hipermarkecie Carrefour, by kupić 1 z 10 produktów Geo marki AMBITION nawetdo 50% taniej. Do wyboru są naczynia do gotowania i smażenia o doskonałej jakości i oryginalnym designie.

1 naklejka za każde wydane w Carrefour 10 zł, a już za 5 naklejek możliwość zakupu kolekcji Geo do 50% taniej. Wystarczy do 10.01.2017 zebrać naklejki, umieścić je na karcie kolekcjonera i do 17.01.2017 wybrać produkty z ekspozycji promocyjnej.

W akcji jest dostępnych 10 wykonanych w technologii odlewanego aluminium naczyń kuchennych z kolekcji Geo marki AMBITION: 6 różnych patelni (w tym patelnie głębokie z pokrywką i patelnia grillowa), rondel oraz 3 garnki o różnej pojemności. Stworzone z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach produkty są dostępne w cenie już od 49,99 zł. Dzięki wysokiej odporności powłoki na ścieranie oraz zastosowanym rozwiązaniom konstrukcyjnym naczynia są bardzo trwałe oraz ergonomiczne. Naczynia Geo zostały przystosowane do używania na różnych rodzajach kuchenek, a garnki także do piekarnika. Informacje dotyczące produktów można znaleźć w ulotce promocyjnej. – Carrefour to doskonale znana w Polsce marka, funkcjonująca na krajowym rynku już od prawie 40 lat – tłumaczy Krzysztof Niebrzydowski, dyrektor marketingu w firmie Dajar. – Stworzony przez nas program jest realizowany w ponad 200 sklepach sieci w całej Polsce, a produkty w nim dostępne cechuje najwyższa jakość i oryginalne wzornictwo, co sprawia że promocja jest bardzo atrakcyjna dla klientów Carrefour.  Fani marki AMBITION już wkrótce mogą się spodziewać kolejnych okazji na zakup wyjątkowych kuchennych naczyń i akcesoriów. – Programy realizowane przez nas zwiększają rozpoznawalność AMBITION, wzmacniają lojalność klientów oraz przynoszą nam mierzalne korzyści, dlatego jeszcze jesienią tego roku uruchomimy kolejne akcje promocyjne w sieciach sklepów – zapowiada Krzysztof Niebrzydowski. Lista sklepów biorących udział w promocji oraz szczegóły dotyczące programu znajdują się w regulaminie akcji „Kolekcja Geo marki Ambition”, na stronie internetowej AMBITION oraz stronie Carrefour. Promocja jest reklamowana na stronie oraz fanpage'u marki AMBITION, stronie internetowej Carrefour oraz fanpage'ach lokalnych sklepów sieci. AMBITION to znana marka produktów do kuchni i jadalni, ciesząca się uznaniem w polskich domach i restauracjach od ponad 10 lat. Wśród szczególnie cenionych za jakość i funkcjonalność produktów marki znajdują się garnki i patelnie, zastawy i szkło stołowe, sztućce oraz akcesoria kuchenne. Niebanalne, zawsze podążające za duchem czasów wzornictwo, profesjonalna trwałość oraz wyjątkowo duży wybór to najmocniejsze strony każdej kolekcji AMBITION / www.ambition.pl

DAJAR to lider dystrybucji produktów AGD, mebli ogrodowych oraz profesjonalnych artykułów dla branży HoReCa w Europie Środkowo-Wschodniej, obecny na rynku od 1989 roku. Szeroka oferta produktów do kuchni i jadalni jest regularnie rozbudowywana w oparciu o współpracę z największymi na świecie producentami, m.in. Luminarc, Disney, Arcuisine, oraz dzięki bogatemu portfolio marek własnych, takich jak AMBITION, Patio, Pyrex i wielu innych. DAJAR to również jeden z czołowych dostawców kompleksowych rozwiązań umożliwiających prowadzenie akcji lojalnościowych w sieciach handlowych w oparciu o produkty z kategorii AGD. Starannie opracowane programy pozwalają na uzyskanie doskonałych wyników sprzedaży, poszerzenie grona odbiorców oraz zwiększenie lojalności obecnych klientów. / www.dajar.pl

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie. Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność. / www.carrefour.pl

Informacja prasowa

marketingbusiness.pl

innowacja@marketingbusiness.pl

Galeria