Postaw na content i zawojuj Internet

Konkurencja nie śpi. Dziś zdecydowana większość przedsiębiorców promuje swój biznes w Internecie. Zastanawiasz się jak zyskać przewagę, zrobić milowy krok i wyprzedzić konkurencję? Siła tkwi w contencie. Zaraz udowodnimy Ci, że content is really the King.


Siła tkwi w contencie

Dziś użytkownicy pewnie korzystają z Internetu – poruszają się sprawnie po sieci, dogłębnie analizują oferty i porównują z konkurencją. Jeśli chcesz pozyskać klienta i sprawnie przeprowadzić go przez cały proces zakupowy, sięgnij po marketing treści.

Rola contentu istotna jest już podczas pierwszego spotkania klienta z Twoja marką. Nie ważne czy jest to link w wyszukiwarce, reklama sponsorowana w wyszukiwarce, baner na stronie (reklama displayowa), profil marki w social media czy artykuł opublikowany w zewnętrznym portalu – ważna jest treść. Spójna kompozycja – połączenie wartościowej treści, przykuwającego uwagę sloganu oraz odpowiedniego zastosowania grafiki czy multimediów.

To umiejętnie skomponowana treść przesądza czy użytkownik zechce poświęcić Twojej marce więcej uwagi i wejdzie z nią interakcję.

Ważne, by towarzyszyć klientowi na każdym etapie podejmowania decyzji zakupowej. Na konkretnych etapach użytkownicy poszukują określonych treści. Na początku musisz przykuć uwagę użytkownika – sprawdza się tutaj doskonale reklama ppc, marketing w wyszukiwarce – SEO, artykuły poradnikowe czy video poradniki. Kolejny etap to etap porównywania z produktami konkurencji – tu sprawdzą się wszelkiego rodzaju case study, artykuły porównawcze oraz zestawienia czy rankingi. Na etapie domykania sprzedaży sprawdzi się remarketing, mailing, wideo testy produktu, recenzje produktu.

Porządek musi być!

Ordnug muss sein – jak mawiają nasi sąsiedzi i mają absolutną rację. Materiały publikowane na Twojej stronie i w zewnętrznych mediach powinny być spójne – tak, by użytkownik jednoznacznie kojarzył je z Twoją marką. Materiały powinny być spójne pod kątem graficznym oraz z warstwie tekstowej (jednakowy wydźwięk publikacji) – dotyczy to zarówno own media – strony internetowej, bloga, kanałów social media, jak i earn media – publikacji w mediach zewnętrznych czy paid media – płatnych kanałów dotarcia do użytkownika.

Poznaj swojego użytkownika

Istotnym i dość trudnym etapem jest sprecyzowanie kim jest Twój potencjalny klient. Wbrew pozorom im szersze grupa – tym mniej efektywna komunikacja. Jeśli Twój target stanowi szeroka grupa odbiorców, postaraj się podzielić ją na węższe segmenty. Pozwoli to dobrać odpowiednią formę i kanał komunikacji. Inaczej będziesz starał się dotrzeć do zamożnego 30-latka, na inne bodźce zareaguje dobrze prosperujący biznesmen po 50-tce.

Rola agencji w content marketingu

Jak widzisz content marketing to złożony proces, który stwarza jednocześnie niezwykle wiele okazji to trafnego targetowania i precyzyjnego dotarcia z treścią do potencjalnych klientów w adekwatnym momencie. Rola agencji nie ogranicza się wyłącznie do tworzenia jakościowych artykułów i publikowania ich w mediach. Agencja content marketing pomoże określić grupę odbiorców, zdefiniuje kanał dotarcia oraz cel, pomoże uspójnić i ujednolicić komunikacje, przeprowadzi kampanię, będzie monitorować efekty oraz optymalizować działania, by efektywnie wykorzystać budżet. Korzystając z usług agencji oszczędzasz czas, środki i zyskujesz pewność, że dotrzesz z przekazem do określonych odbiorców.

 

Materiał zewnętrzny

marketingbusiness.pl

Portal należy do firmy:

Fusion Marketing Sp. z o.o.
os. Centrum A 4 /U3
31-923 Kraków

Zapytania dotyczące reklamy w portalu prosimy kierować za pośrednictwem naszej agencji reklamowej: 

agencja logo

Galeria