Inwestycje w nieruchomości – czy warto zdecydować się na nowe mieszkania w Szczecinie?

Gdy chcemy zdecydować się na zakup nowego lokum, najczęściej wybieramy je dla siebie. Jednak dzisiaj wielu kupujących realizuje transakcje w celach inwestycyjnych. Czy nowe mieszkania w Szczecinie to dobry pomysł na zysk?

Mieszkania stały się atrakcyjnym sposobem na zarobek. Wynajem nieruchomości nawet w mniejszym mieście pozwala na regularne czerpanie atrakcyjnych zarobków od lokatorów. Według kalkulacji ekspertów, zyski plasują się na poziomie lepszym niż wiele lokat bankowych, a przy tym to znacznie bezpieczniejsza metoda pomnażania środków niż fundusze kapitałowe czy giełda.

Szczecin – dobra lokalizacja dla inwestorów?

Najczęściej wtedy, gdy mówimy o inwestycjach w nieruchomości, myślimy o dużych miastach takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław czy Gdańsk. Czy w związku z tym nowe mieszkania w Szczecinie to atrakcyjna propozycja dla inwestorów? Szczecin jest tutaj szczególnym przypadkiem – to miasto, w którym ceny nieruchomości rosną w szybkim tempie ze względu na duże zapotrzebowanie na lokale. Kupują je nie tylko osoby poszukujące wymarzonego „M”, ale również te, które chcą zainwestować swoje pieniądze.

Na lokalu na wynajem w Szczecinie można zarobić sporo, zwłaszcza wtedy, gdy zdecydujemy się na wynajem turystyczny – krótkoterminowy, który daje najwyższe zyski. Jeśli zależy nam jednak na stałych zarobkach i mniejszym ryzyku, dobrą propozycją będzie również wynajem długoterminowy, na przykład studentom, pracownikom, rodzinom.

Jak zarobić na mieszkaniu w Szczecinie najwięcej?

Nieruchomości w Szczecinie to szeroka gama ofert – zarówno z rynku pierwotnego, czyli od deweloperów, jak również z rynku wtórnego. Gdy na mieszkaniu na wynajem chcemy zarobić dużo, warto pamiętać o tym, że o zyskach decyduje przede wszystkim lokalizacja nieruchomości – centrum miasta lub dzielnice z dobrą komunikacją cieszą się największym powodzeniem. Także lepszym wyborem będzie zakup mieszkania o mniejszym metrażu – zainteresowanie wynajmem małych lokali jest większe niż tych o dużym metrażu. W razie potrzeby mały lokal można również szybciej odsprzedać.

 

Artykuł partnera

Komentarze (0)

marketingbusiness.pl

innowacja@marketingbusiness.pl

Galeria