WoW Shadowlands - Przewodnik najazdu na zamek Nathria

W tym przewodniku po rajdzie Castle Nathria w WoW Shadowlands skupimy się na różnych mechanikach, które pojawiają się w każdym z bossów. Raid ten, który opiera się na tej samej formule, co poprzednie wyzwania w World of Warcraft, może być niezwykle trudny. Zanim jednak zajmiemy się poszczególnymi istotnymi elementami, przyjrzyjmy się jego tematyce.

Tym razem mamy okazję zobaczyć, jak zamek pełen "wampirów" może wyglądać w scenerii Azeroth. W ramach każdego Skrzydła, mamy szansę zobaczyć różne ekscytujące mechaniki gry, które sprawdzają zdolności i komunikację całej Gildii. Zbierzcie zatem swoje stosy, czosnek i krzyże święte, aby wytrzymać ich krwawe zaklęcia.

Przewodnik najazdu na zamek Nathria

Zgodnie z tą samą formułą WoW Raid, w tym przypadku musisz przejść przez różne części zamku i pokonać potężnych przeciwników. Jeśli Twoja grupa rajdowa zdoła przetrwać całą instancję, otrzymasz mnóstwo nowych nagród dla swojej postaci.

Pierwszy boss, Shriekwing: Aby rozpocząć rajd, musisz przejść przez tego bossa w Castle Nathria Raid. Aby ukończyć tego "człowieka-nietoperza", będziesz walczyć pomiędzy dwoma różnymi fazami, które zmieniają się w zależności od stanu zdrowia przeciwnika. Aby utrzymać siebie (i cały raid party) musisz unikać jego "sonarowego wykrywania", które w WoW występuje w różnych kręgach z Shriekwing w centrum lub innymi małymi czarami AoE (Area of Effect), które poruszają się po polu bitwy.

Po tym, jak uda Ci się pokonać pierwsze spotkanie, grupa Raid natrafia na dwie różne ścieżki. Wszystko zależy od liderów, którzy wybiorą idealną trasę dla całej grupy. Tak czy inaczej, wszyscy gracze muszą przejść przez obie dostępne opcje, aby odblokować ostatnich bossów.

Pierwsza możliwa ścieżka

  • Sun King's Salvation: W tej części Raidu będziesz musiał wspomóc Kael'thasa swoją własną "ofiarą". Spotkanie to składa się z dwóch różnych faz. W pierwszej części walki musisz uleczyć Kael'thasa za pomocą kolumn, które wysysają zdrowie. W tym samym czasie będziesz musiał zabijać różne mobki, które pojawiają się losowo. W drugiej fazie na polu bitwy pojawi się Cień Kael'thasa, który generuje dwa ptaki feniksa. Im więcej obrażeń zadasz cieniowi, tym więcej będziesz mógł uleczyć Kael'thasa.
  • Artificer Xy'Mox: Aby pokonać tego bossa, będziesz musiał pomyśleć z portalami. Dwóch graczy otrzyma "debuff", który spowoduje powstanie tuneli czasoprzestrzennych (portali), które są ze sobą połączone. Kiedy rozpocznie się pierwsza faza, pojawią się losowo różne duchy, które będą za tobą podążać. Jeśli cię złapią, użyją kontroli umysłu. Gdy rozpocznie się faza druga, na całym polu pojawią się niebieskie bumy, a różni członkowie muszą je przesunąć i zostawić miejsce na manewry. Kiedy nadejdzie faza trzecia, pojawi się miecz, przyciągając graczy blisko. Po chwili "eksploduje", zadając tony obrażeń dotkniętym graczom.
  • Council of Blood: Trzech bossów pojawia się w tym samym czasie. Gdy jeden z nich zginie, pozostali boss(y) otrzymują pełne uzdrowienie i dodatkowe umiejętności. Gdy każdy z "członków" straci około połowy swoich punktów trafień, uruchomi się mini-gra. Tym razem będziesz musiał przenieść się w "światło reflektorów" i zatańczyć do tłumu. Jeśli nie dotrzesz do swojego "miejsca", natychmiast zginiesz. Następnie będziesz musiał wykonać sekwencję, która da ci przyspieszenie, jeśli zrobisz to poprawnie, lub zadać obrażenia za każdy błąd.
  • Teraz dla bossów, masz Niklaus, który wykonuje kontrataki i przywołuje różne moby. Frieda rzuca zaklęcia, które osłabiają i zadają mnóstwo obrażeń. Na koniec, dzięki unikom, Stavros losowo łączy dwóch graczy, którzy "tańczą", aby uniknąć kałuży krwi.

Czytaj również: Dungeons of Repentance. Dungeon walkthrough guide

WoW Shadowlands Zamek Nathria

Druga możliwa ścieżka

  • Myśliwy Altimor: Jeśli zawsze zastanawiasz się, jak może wyglądać "overpowered" Hunter z kilkoma boskimi buffami, ten boss jest twoją odpowiedzią. W tym spotkaniu masz okazję skupić się na samym Łowcy i różnych zwierzakach, które ma do dyspozycji. Z jednej strony masz Altimora, który zadaje dodatkowe obrażenia AoE lub skupia się na losowych celach za pomocą swoich strzał. Jednocześnie musisz radzić sobie z różnymi zwierzakami, które polegają na bliskich spotkaniach i mogą wszystko skomplikować.
  • Głodny Niszczyciel: Motywem przewodnim jest tutaj "Leech", z inną mechaniką gry. Przy losowych okazjach boss w tej walce będzie nakładał debuffy, które uniemożliwiają ewentualne leczenie. Dlatego też musisz się przenieść do innego gracza i wyssać jego resztki zdrowia. Następnie pojawią się niebieskie "gąbki", które zadają obrażenia w zależności od ilości pozostałego zdrowia. Im mniej hp, tym większe obrażenia.
  • Lady Inerva Darkvein: Oprócz radzenia sobie z potężnym przeciwnikiem, musisz skupić się na czterech różnych "Słojach" (Tank, Soak, Orb i Add). Przede wszystkim, każdy słoik losowo wypełnia się krwią, wzmacniając ich działanie podczas walki. Aby zapobiec wszelkim komplikacjom, każdy gracz musi podejść do słoika i opróżnić jego zawartość w zamian za zdrowie. Jeśli masz wszystko pod kontrolą, spotkanie może pójść gładko, a ona może wkrótce paść.
  • Ostatni bossowie (po zabiciu Rady Krwi i Lady Inervy Darkvein)
  • Sludgefist: Ten zombie-podobny potwór przychodzi z dużą ilością zdrowia i rzuca losowe zaklęcia, aby utrzymać rzeczy interesujące. Jedną z jego cech jest łączenie dwóch graczy w łańcuch. Jeśli obaj gracze przedłużą go wystarczająco, może on pęknąć i zadać mnóstwo obrażeń. Następnie może wycelować w losowo wybranego gracza i podążyć za nim, aby wykonać potężny atak. Jeśli umieścisz pomiędzy nimi kolumnę, Szlamista może się rozbić i na chwilę dostać zawrotów głowy.
  • Generałowie Kamiennego Legionu: W tym spotkaniu pojawiają się jednocześnie dwa różne bossy przypominające gargulce (Kaal i Grashaal). Możesz zadawać obrażenia każdemu celowi tylko wtedy, gdy znajduje się on na ziemi. Ponadto, gdy mają mniej zdrowia, mogą oni rzucić Stoneform, który zmniejsza obrażenia. Daj "cukierki" księciu Renathalowi, a pomoże Ci on w walce.
  • Sire Denathrius: ostatnia część Raid to walka z tym bossem i jego mieczem. W momencie rozpoczęcia walki, każdy z członków otrzyma pięć stosów "grzechu". W trakcie walki będziesz miał możliwość dodania/usunięcia efektu i różnych okoliczności w zależności od liczby. Utrzymuj komunikację i świadomość liczby i powiedz swoim kolegom z gildii, jeśli coś się zmieni.

Komentarze (0)

marketingbusiness.pl

innowacja@marketingbusiness.pl

Galeria