Mec Global – dom mediowy łączący profesjonalizm z partnerstwem

Inwestowanie w promocje swojej firmy zawsze się opłaca. Od odpowiedniej reklamy zależy sukces i rozpoznawalność danej marki. Dlatego warto zdecydować się na profesjonalne usługi agencji marketingowej, która zapewni skuteczną reklamę oraz dopasuje charakter promocji do profilu firmy.

Marketing w dzisiejszych czasach bardzo szybko się zmienia – rozwój technologii i badanie zachowań klientów wymaga bardzo elastycznego podejścia i ciągłego samodoskonalenia. Na te potrzeby odpowiada agencja marketingowa Mec Global i jej nowy model organizacji. Jeśli współpracować to tylko z najlepszymi.

Jakie działy posiada agencja Mec Global?

Model organizacji Mec Global łączy w sobie skuteczną reklamę w mediach cyfrowych, badania marketingowe, zakup wszystkich mediów, planowanie komunikacji oraz kreacje i produkcję treści. Jest to połączenie ogólnych kompetencji zespołów obsługujących klientów ze specjalistyczną ekspertyzą. Kluczem do sukcesu Mec Global jest współpraca poszczególnych działów i tworzenie wspólnie nowej jakości.

Dział MEC Interaction odpowiada za planowanie komunikacji w mediach cyfrowych za pomocą narzędzi z zakresu marketingu wyszukiwarkowego, mobile, social mediów, performance, e-commerce czy programmatic buyingu. Drugi dział firmy czyli polski zespół Analytics and Insight to specjaliści z jednego z czterech światowych centrów badawczych MEC. Ich zadaniem jest tworzeniem narzędzi oraz oprogramowania wspierającego podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych. Zajmują się również modelowaniem ekonometrycznym, trackingiem świadomości marki i reklamy, badaniami eksploracyjnymi i ewaluacyjnymi, pretestami kreacji oraz analizą Big Data. Natomiast w dziale Global Solutions koordynowane są prace dla globalnych oraz regionalnych klientów MEC. Zespół ponad 300 specjalistów zajmuje się planowaniem komunikacji, analizą globalnych i regionalnych trendów oraz zgłębianiem specyfiki poszczególnych rynków. Ostatni dział czyli MEC Wavemaker to połączenie kompetencji z zakresu kreacji i produkcji treści oraz danych z działu Analytics and Insight. Dzięki temu łatwiejsze staje się dotarcie do klientów z przekazem danej marki.

Agencja na dobre i złe czasy

Polski oddział MEC pod kierunkiem prezesa Izabeli Albrychiewicz umacnia swoją pozycję czołowej agencji mediowej w Polsce oraz ciągle rozbudowuje zakres swoich usług. W 2014 roku agencja po raz siódmy zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu RECM-y z 16,1 proc. udziałem w rynku. Opinie zadowolonych klientów mówią same za siebie:

"MEC jest bardzo odpowiedzialnym i sumiennym partnerem. Można na nim polegać w każdej sytuacji. Ta postawa łączy się z profesjonalizmem i troską o sukces klienta" - Izabela Kochańska Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Citi Handlowy

„W tych trudnych czasach: cięcia kosztów, audyty, związana z tym masa formalności i raportów; MEC świetnie sobie z tym radzi zachowując zrozumienie klienta, profesjonalizm i zaangażowanie. Agencja na dobre i złe czasy." - Beata Dąbrowska Media & Advertising Production Manager Nestle Polska

Głośne kampanie Mec Global

Agencja reklamowa ma na swoim koncie wiele głośnych kampanii dla znanych gigantów, zakończonych sukcesem sprzedażowym. Dla potrzeb firmy Nivea Mec Global stworzyło specjalną platformę kontentową z zabawnymi filmikami dla kampanii balsamów oraz platformę kontekstową opartą na insightcie dla serii dezodorantów Nivea Deo promując hasło „Możesz być blisko”.

Aby wypromować nowy model Mercedesa SLS AMG agencja zaangażowała do współpracy blogerów motoryzacyjnych oraz promowała produkt hasłem "Mercedes-Benz SLS AMG. Kokpit, silnik, dwa skrzydła. Czy to jeszcze samochód?".

A dla umocnienia wizerunku IKEA przygotowana została akcja ambientowa, przekonująca klientów, że produkty marki są dostosowane do potrzeb wszystkich Polaków. W produkty IKEA wyposażono szklane domki ustawione w najbardziej uczęszczanych miejscach przestrzeni miejskiej Warszawy. Klienci byli zachwyceni pomysłem i zdarzało się, że na zakupy do sklepów IKEA przychodzili ze zdjęciami wyposażenia szklanych domków. Ofertę agencji Mec Global oraz opisy innych kampanii można znaleźć na stronie http://www.mecglobal.pl/.

Artykuł sponsorowany

marketingbusiness.pl

innowacja@marketingbusiness.pl

Galeria