Jakie znaczenie ma lokalne pozycjonowanie stron www?

Wielu małych przedsiębiorców prowadzących swoje firmy lokalnie uważa, że nie potrzebują oni ani strony internetowej, ani usługi jej pozycjonowania, ponieważ większość ich klientów pochodzi z bliskiej okolicy. Ten podstawowy błąd myślenia sprawia, że ograniczają oni sobie możliwość pozyskania nowych klientów już z osiedli położnych obok, a co dopiero z drugiej części miasta. Jak może im pomóc dobrze wypozycjonowana strona internetowa i jak duże znaczenie ma dziś ona dla zysków w biznesie?
 

Pozycjonowanie lokalne - ważne zalety

Na początek warto wiedzieć, że pozycjonowanie lokalne wykonane przez specjalistów w tej dziedzinie może przyczynić się do zwielokrotnienia zysków firmy i doprowadzić do jej nierzadko przełomowego rozwoju. Po pierwsze, ludzie szukają dzisiaj informacji o firmach, produktach i usługach głównie w internecie. Nikt już nie pamięta czym były książki telefoniczne, a jeśli szukamy konkretnego produktu w okolicy - wcale nie musimy znać na pamięć topografii miasta, ani kojarzyć przy jakiej ulicy mieści się jaka firma. I tu na plan pierwszy wysuwa się internet.

Klient sprawdzając w wyszukiwarce oferty na potrzebne mu produkty czy usługi powinien wśród nich znaleźć firmę lokalnego przedsiębiorcy. O ile oczywiście posiada on stronę www i zadbał o jej pozycjonowanie. I tu okazuje się, że na 5 sklepów sprzedających np.: akumulatory w mieście X, tylko jeden zatrudnił specjalistów od pozycjonowania lokalnego jak np.: https://www.pozycjonowanieibif.pl/ i tylko on rozwija się naprawdę mocno! Nowi klienci pukają bowiem do tych drzwi, które podpowiedział im internet.
 

Jak zacząć pozycjonować firmową stronę w regionie?

Rozpoczęcie lokalnego pozycjonowania firmowej strony internetowej, jej wizytówki lub sklepu najlepiej zacząć od podstaw. Pierwszą rzeczą, jest więc utworzenie witryny, która będzie pozycjonowana, a następnie wybranie firmy czy agencji SEO, która zajmie się technikaliami. Tu warto wiedzieć, ze samo pozycjonowanie regionalne, jest prostsze niż globalne, ale również wymagać będzie czasu i odpowiednich działań. Proces ten nie jest rzeczą jednorazową, którą wykonuje się np w trzy miesiące, a potem można go zarzucić, ponieważ konkurencja nie śpi i wzrost świadomości przedsiębiorców lokalnych sprawia, że coraz większa ich liczba chce się na dane hasła wybić w Google. Wyprzedzenie konkurencji możliwe będzie dzięki dobraniu do pozycjonowania odpowiednio doświadczonej firmy, która świetnie orientuje się w zasadach algorytmu Google i z której wsparciem stałe zwiększanie widoczności firmy w wynikach wyszukiwania będzie owocowało wzrostem jej pozycji i wzrostem klientów.

Komentarze (0)

marketingbusiness.pl

innowacja@marketingbusiness.pl

Galeria